Dålig uppdatering + huskurer!

Får be om ursäkt för dålig uppdatering.. Förra veckan var det full rulle i skolan, och som grädde på moset blev jag sjuuuk. Toppen!
Febern börjar ordna till sig, men halsen är fortfarande sk*t. Därför undrar jag om NI har tips på huskurer mot halsont?
'
Såhär  ser det ut hos mig just nu.. Te, bubbelvatten, halstabletter och en clementin..
Clementinen kommer in konstigt i bilden va?
Här kommer förklaringen, man äter ju en del tabletter för att hålla nere febern och muskelvärken, och jag kan verkligen iiiinte svälja tabletter. Därför tar jag något ätbart, i detta fall clementinen, tar ett par klyftor, tuggar till lagom gegga, lägger in tabletten i munnen tillsammans med geggan och "lurar" mig själv. Sådärja, då gick den tabletten ner! ;)
'
Men som sagt, huskurer för halsont?! ...Heeelp meee

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Önskar dig en bra start på nya veckan! :D

2012-03-19 @ 13:58:24
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Mimi

Fin blogg du har! :D

2012-03-21 @ 15:16:34
URL: http://m1m1.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback