ICA's finkrossade tomater med chili

  • Pris: Omkring 14,50 kr / st
  • Jag tyckte att det var en god och len tomatsmak, inte för "tomatig" så att säga :p
  • Smaksatt av chili, ja den var faktiskt kryddad. Lagom kryddad för min smak, inte hett liksom men lagom för att ha i en vardagsgryta.
  • Finkrossad skulle jag nog inte kalla den, det fanns en hel del tomatbitar där i som var som tärningar. Inget mig emot, men den borde nog inte kallas finkrossad bara.
  • Ett annat plus är storleken på förpackningen, 500g. När man kör en "normalsats" till en köttfärssås eller liknande på 300-400gram färs så går ju hela förpackningen åt, så slipper den stå och skräpa i kylen. Visserligen fanns det en lite bättre återslutningsfunktion på denna förpackningen än vissa andra.
  • Den finns även i fler smaksättningar bland annat basilika och vitlök.
Helt klart värd 4 av 5 Stephanie's!

Kommentarer
Postat av: ida

SVAR: Haha! Det var jag som trampade på där med min gamla mustang

Många gånger förstår jag inte att det jag gör är så jävla märkvärdigt, eller att folk kan bli inspirerade av mig. Men kommentarer som dessa gör att man blir varm i hela kroppen!

Tack!

2012-04-22 @ 16:28:42
URL: http://idacaroline.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback