Helgresumé

Hoppas alla har haft en bra helg. Det har jag haft, en kanonhelg faktiskt! En kanonhelg med dålig bloggning. I fredags var jag och hjärtat mitt ute och åt gott, maten som är på bilden.. Mm, supergott var det verkligen. Helstekt oxfilé, perfekt röd hade de tillagat den. Dock måste jag klaga på upplägget. Hur tänker de när de bara dränker köttet med all denna sås? Man vill ju se köttet, se färgen.. Njuta av synen liksom! Men men det var så gott så det får väl väga upp det antar jag :-)
Sen på lördagen bar det av till danmark för att kolla på en kompis MMA-debut, han vann dessutom, vilket var superskoj att se, grattis till honom än en gång! Får se om jag kan hitta någon bild och lägga upp sen :-)
Och sist men inte minst, idag söndag. Jobbar lite idag, lite tråkigt att jobba en söndag, men det gör inte så mycket då helgen varit så bra, slutar dessutom 8 så hinner hem och se hockeyn, plus att mamma och pappa bjuder på god söndagsmiddag!

Ja, ni märker ju vilken bra helg jag haft?


Coepir de filet provencale, Helstekt oxfile med svartpeppar och vitlök och vinpocherad potatis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback