Andnöd!



Har jag sagt att jag är krasslig? Har varit supersnorig ett jäkla bra tag nu. Blir gaalen! Men det ska väl bli bättre nu snart. Eller är det så helt enkelt att jag är född till att vara just en snorunge? Ja jag tror nog på det senare alternativet faktiskt, snorunge.

Men det var det bara det jag ville berätta i detta inlägg, utan det är att jag jobbar kväll ikväll. Vilket betyder, jag lagar INGEN maaaaaat!! OMG, hur ska ni klara er? Men vet ni, jag har fixat ett inlägg till er ändå. Jag har sparat undan lite recept som passar utmärkt att lägga upp vid sådanahär tillfällen :)

Så ni kan andas ut (om ni inte är snoriga som mig)

Vi hörs på automatik ikväll ;) Hihi.

Poss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback