Österrike

Hejsan hoppsan!
Här får ni Österrikeresan i bilder, med en och annan kommentar!
Enjoy














Yes, såhär glad är jag när jag får laga alpbiffar!


Weirdooo..


Yes här har vi biffsen!


Me and my b-friend <3


Lite varm oboy och mys i backen


Och även vi drack lite varm oboy :p


Afterski


Afterski


Joda.. Afterski igen d:


Igen!


Sista afterski bilden!


Lite beslutsångest över maträtt kanske?




Själv valde jag en Mixed-grill. Najs värre!


Jag och min kärlek :)


Bananasplit


Lite lustigt foto! :D Men men haha. Romantisk middag ;)


Jag och älskling äter uunderbart kött! Tillagat på kärleksfullt vis ;)


Sista kvällen, sista bilden?

Nej lägger in en bild till som jag snott från Sara Persson

Hela ligan, nästan! :)

Det var verkligen en jättetrevlig vecka!
Så himla tråkigt att jag var sjuk i tre dagar dock... :(
Men det tar vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback