Hejhopp, rimmar pååå..... ?

Hej alla kära matglada läsare ;) Eller vad ni nu är!
Idag är det fredag (JIPPI). Och dessutom våffeldagen!? Har ni inte missat hoppas jag.
Åt ett par våfflor idag på jobbet, najsigt!

Idag blir det kinamat (dock inte hemmagjord) och sen bio, "hur många lingon finns det i världen".
Tror verkligen filmen kommer vara skitbra :D Men det informerar jag er om när jag vet!

Ha en trevlig fredagskväll och en bra helg.
Uppdaterar senare med ett recept, annars så får ni imorgon när jag kommer hem från jobbet!

Hej hoooopp.... ? :D Rimmar på plopp såklart!



Här får ni en rolig video att titta på i alla fall! Jag tyckte den va rolig :D
(Pappa som hittat den, cred till honom om ni gillar den;))


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu börjar uppdateringarna bli lite dålig tycker jag :(



/läsare.

2011-03-29 @ 13:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback