Guten morgen!

Har precis proppat i mig en mycket god frukost.



Jahaja, här ser ni frukosten. Ägg, kaffe, knäckebröd med skinka och tomat, blåbär i mjölk.
Frukost är så underbart! Gah!




Mumin fick nog ingen god frukost.. Han ser lite ledsen ut? :(


Bara ett problem.. Dessa smulor?!!!

Nu ska jag snart ta och klä på mig.
Då tänker ni, ohnej sitter hon där utan kläder. Nej det gör jag inte!
Ska ta på mig andra kläder.
Ska nämnligen till min kiropraktor och bli lite misshandlad snart. Det är väl aldrig fel?

Och idag är det dessutom ingen vanlig dag heller, nej för det är min och Jonatans ettårsdag :) Grattis till oss!
Så ikväll ska vi ut och äta, och mysa lite :)

Detta har jag knepat ihop till oss på våran dag


Åhja så sött så, jag vet!

Himla många bilder det blev i detta inlägget.
Så det är väl lika bra att kag slänger in en bild till?



Fille får avsluta detta blogginlägg!
Vi hörs senare,
ha en bra dag sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback