God förmiddag!

Idag har jag varit effektiv. Ätit frukost, rastat hunden, städat och nu sitter jag här. Väntar på att klockan ska slå 12 så jag kan börja jobba. Just det, Stephanie har fått jobb! Najs.

Men det var inte det jag skulle säga egentligen utan det var att det har varit lite dålig uppdatering i helgen. Men det kommer bli bättre i veckan :)
Ikväll ska jag äntligen göra kalops! Som jag har längtat haha.

Så ikväll får ni se lite skånsk god kalops.

Tills dess kan ni ju spana in denna listan jag gjorde nyss, alltid lite tråkig utfyllnad, heeehe! :)



På den här listan får du bara svara med ett (1!) enda ord.
1. Var är din mobiltelefon? Bord
2. Var är din andra hälft? Jobbet
3. Ditt hår? Uppsatt
4. Din mamma? Resa
5. Din pappa? Resa
6. Det bästa du vet? Jonatan :D
7. Din dröm inatt? Ingen
8. Din dröm/ditt mål? Lycklighet
9. Rummet du är i? Köket
10. Din hobby? Ingen
11. Din skräck? Ingen
12. Vad vill du vara om 6 år? Världsbäst (är jag redan)
13. Vart var du igår kväll? Kalas
14. Vad är du inte? Arg
15. En sak du önskar dig? Ögonsalva 
16. Var du växte upp? Olofström!
17. Det sista du gjorde? Städade
18. Dina kläder? Mysisar
19. Din TV? Svart?
20. Ditt/dina husdjur? Hundar
21. Din dator? Rosa
22. Ditt humör? Najs
23. Saknar någon? Ja
24. Din bil? Goffe
25. Något du inte har på dig? Strumpor
26. Favoritaffär? GinaTricot
27. Din sommar? Kanon
28. Älskar någon? Ohja
29. Favoritfärg? LIIIIIIIIILA!!!
30. När skrattade du senast? Igår 

Och som jag alltid säger, inlägg utan bilder är så tråååkiga!
Så här har ni!


Mitt aallt - köket! Nej jag skojar bara.


När jag var veckans blogg


Mina små räkor :) Puss på er!

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Sanna

du har skrivit att du inte har någon hobby, men det måste du väl ändå ha? matlagning? :)

2011-03-15 @ 09:50:24
URL: http://plommonsaft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback