Glad Stephanie!

Har fått massa beröm för min blogg.
Det är kul och får en att vilja fortsätta :D Så fortsätt så!

 Japp såhär glad blir jag.

Idag ska vi på revyn här i byn också kom jag på. Det gör mig också glad.
Innan revyn tänkte jag göra en slags.. förrätt? Kanske man skulle kunna kalla det.
Det är faktiskt Sara Jämsbo som lärt mig detta.
Rätten innehåller i alla fall vattenkastanjer och bacon. Ska lägga upp det på bloggen sen och visa.
Och för att göra det lite mer mättande tänkte jag göra vitlöksbröd till också.
Sen efter revyn kommer varmrätten haha, lite långt mellanrum men äsch.
Och varmrätten har jag inte bestämt ännu.. Hm. Men det kommer väl.
Aja det var allt för nu.
I eftermiddag kommer gårdagens biffar upp.

Tills dess, have a nice daaaaay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback