Tråkig lista, varsågoda

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
För att göra de rätta prioriteringarna krävs god självkännedom. Många människor....

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffan

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Tvn är igång just nu, och det är "efter tio" så tjatigt..

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11.23? Attans.. den var 11.36

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ja det är ju dendär nedrans tvn

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag kom hem gick jag ut med Fille, så han fick kissssaaa..

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Matrecept. Thaikryddad kyckling med glasnudlar!

8. Vad har du på dig?
Joggingbyxor och en randig tshirt.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag drömde att jag var i Spanien, på ett såntdär vattenlekland. 

10. När skrattade du senast?
Lär ju varit igårkväll.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?'
Jaaa.. Hm. Fönster? En tomte också som mamma glömt ta bort sedan julen :D

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Det var en rätt tråkig lista :( Men bra att fylla ut i bloggen med :D

14. Vilken var den senaste film du såg?
Den Wallander som gick i söndags.. Vad hette den? HÄMNDEN så var de.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Detta måste ju vara den enklaste frågan, men just nu kommer jag inte på något? 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag biter på mina nagelband istället för att bita på naglarna, kanske? Var de en bra hemlis? 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Puuuh.. Jag återkommer.

18. Tycker du om att dansa?
Jag ÄLSKAR att dansa!

19. George Bush?
Ehh? :p Vad ska jag säga om de då?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Amen de har jag ju inte tänkt på ännu!

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Joda :)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Haha! Jadu.. Han skulle säga "Vilken fin människa du har varit, synd att du kom hit så tidigt" eller något :D HAHA. Jag vet inte :D






Vilken pisslista :D


Här får ni ett par muffins o glo på istället :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback