En lista: "Dagens"

Dagens humör: sådär, har skallebang, håller nog på att bli sjuk, ont i halsen.. men annars bra :)
Dagens mående: svarade jag ju typ på frågan ovan. så de får va så :p
Dagens borde: köra och handla?
Dagens frisyr: håret uppsatt i en knut
Dagens klädsel: rosa mjukisbrallor :D och en grå tjockiströja
Dagens planer: handla, gå ut med hundarna, göra läxor, slå in presenter, laga mat, på kalas
Dagens vill ha: ett huvudvärksfritt huvud!
Dagens längtan: sommarn!
Dagens fundering: funderar inte på något
Dagens beroende: Teee, tee, teee i massor. Stackars mig o min hals :(
Dagens tråkigaste: sov dåligt inatt tack vare blåsten.. så lite dåligt humör för de kanske :p o de är tråkigt.
Dagens tidning: BLT :p
Dagens låt: Comhem reklamen :D Visar i ett klipp nedan om ni inte vet vilken jag menar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback