tomorrow



Passande låt va haha. Så tråkig är jag ibland.
Nej men imorgon tror jag att jag ska göra grekisk pyttipanna, låter intressant va?

Man tar en grek och kör i en mixer och blandar med lite moussaka och tzatziki till det vid sidan av.
Hahaha aah nej så dum jag är. Ja jag har fruktansvärt tråkigt.

Men tror nog att grekisk pyttipanna kan vara gott, kycklingfileér, paprikor, rödlökar, körsbärstomater, potatis, fetaost blandat med en marinad. Joda de blir nog spännande. Får se om mina gäster tycker att rätten duger. Och gäster, det är väl mamma eller Jonatan då antar jag :D Vi får väl se!

 <----- Han är nog grek.



Hade inte varit fel att åka till Grekland för den delen heller.
Ah grekisk sallad, sol, bad, läsa böcker och bara götta sig..
Ge mig en resa så är nån snäll :) Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback