L i s t a ..zah

DAGENS HUMÖR: Joda de är bra
DAGENS KLÄDSEL: leggings och en svart collegetröja
DAGENS MUSIK: Ingen alls. Det är knäpptyst är hemma, rätt skönt.
DAGENS SAKNAD: Mormor, har inte varit hemma hos mormor på länge :(
DAGENS LÄNGTAN: Längtar till juuul!
DAGENS HAT: Nja jag är inte den personen som hatar. Lite irriterad på min finne på käken dock
DAGENS VILL: Jag vill äta upp pepparkakshuset bakom mig, det luktar så gott!
DAGENS VILLE INTE: ville inte stiga upp ur sängen..dock kom målaren så jag flög bokstavligt talat ur sängen
DAGENS MYS: Förhoppningsvis Jonatan ikväll :D Annars tar jag Harley o Felix och gosar lite
DAGENS GÅ UPP: i trappen?
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: gå ut i kylan
DAGENS JAG ÄR: FRUSEN!





Jag och mormor på min student <3



Kommentarer
Postat av: Tanja

Kolla, det är några kändisar som har haft bulimi, titta på min sida så får du se vilka, om du tycker att det är intressant :D kram

2010-12-08 @ 14:02:28
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Elin [FOTOBLOGG]

Det blir säkert jätte bra! Du kan ju fota julmat ;)

2010-12-08 @ 14:27:29
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback