Endless love

Saknar ni mig kära matvänner?
Jag har haft väldigt fullt upp på senaste tid.
Jobbar eller ja, är ute på VFU - verksamhetsförlagd utbildning för tillfället, heltid. Och dessutom två hemtentamens på det. Med andra ord fuuull rulle!
Hoppas ni alla haft en bra helg i alla fall. Det har jag trots att min älskade fis åkt till Österrike.

Just nu pluggar jag. Eller för att vara mer exakt så bloggar jag ju just nu, men pluggar parallellt! ;)
Söker vårdvetenskapliga artiklar som handlar om hälsa och dess påverkan genom kultur och religion. Intressant, huh? Nää ;)

Ha en bra måndag, solen skiiiner ju! Kanske vi hörs senare, vem vet?
Puss och kraaam!



Såhär söt och glad är jag när jag tar hand om de gamle! ♥

Kommentarer
Postat av: Teresa

Sötaste Steffe <3 :)

2012-02-20 @ 12:39:22
URL: http://teresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback