Ni glömmer väl inte?

Att gå in på facebook och gilla stephaniesmat ;)
Snabblänk --> http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Stephaniesmat/275843479104947

Förresten har jag nog glömt dela med mig av min jäätte cupcake?!
Det är en form jag köpt på CoolStuff, 179kr, jätterolig tyckte jag :D


Såhär ser formen ut, och såhär blev mitt resultat....





Kakan är gjord som vanlig sockerkaka, sen har jag skurit bottendelen och gjort ett lager med sylt, ett lager med mosad banan och ett lager med vaniljkräm. Krädde runt om och chokladkräm on tha top ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur många satser med sockerkaka gjorde du?

Svar: Två satser, så körde jag en "del" i taget :)
Stephanie

2012-10-03 @ 23:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback