Årets julklapp

Jag måste verkligen säga tummen upp till årets julklapp! Tycker det är super!
En del människor har inte kreativiteten till att ha en varierad kost, utan man kör på sina gamla vanliga grejer hela tiden.
Färdigplanerade matkassar med enkla recept kan jag tänka mig underlättar för måånga, plus att de får enorm variation i vardagen.
Så glad att årets julklapp blev något med mat, haha nejda. Men som sagt thumbs up!
'
'
Jag ska minsann också prova på en färdig matkasse någon gång.
Sett att ICA har här i Olofström, något som testat en färdig matkasse? =)
Hiss/Diss?

Kommentarer
Postat av: Pia

Nej, har inte testat en än, men borde verkligen göra det, är jättenyfiken!

2011-12-14 @ 18:36:40
URL: http://www.presenttips.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback