Lista!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag.
1. Ta bort mitt nagellack (som visserligen nästan är helt borta) och måla på nytt
2. Hem till gammelmormor och äta stuvade morötter!!!! GOTT!
3. Duscha
4. Komma på någon mat till ikväll?
5. Ut o gåå


Vad gjorde du för tio år sedan?
Oj.. Då var jag tio år. Vad gjorde jag då? MEN NEJ JAG VET INTEE! :(

Ställen du bott på?
Endast i Olofström, Brännaregården – Domarringsvägen
Och nu på Vilshultsvägen! 

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa mig en fet biljäkel!
2. Ett flashigt hus
3. Laga dyra kötträtter alltsomoftast! (Ja jag älskar riktiga köttabitar!)
4. Skaffa en städerska :D
5. Resa massor! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback