Guud vad jag gjorde bort mig igår..

Hela dagen hade gått och jag hade inte märkt någonting.
Sen när jag skulle gå och lägga mig, ja då gör jag som alla andra människor. Klär av mig såklart!
Då ser jag det helt ofattbara: JAG HAR RÅKAT HA "FREDAGSSTRUMPOR" på mig heeela dagen!
Vad betyder då detta? Var det liksom fredag för mig igår? Och det är lördag idag? Och söndag imorgon?
Nej nu blir jag orolig nej vad detta känns jobbigt..
Ja vi får väl se, är det lördag idag eller inte. Hela min värld är uppochner!



Eller kanske det räcker att jag tar på mig tisdagsstrumpor och så återställs allt?

Och förresten så sitter jag här.. ensam och hungrig!
Inte ätit frukost ännu och varit vaken sedan 8 :( Vad är det med mig?
Dags att inta kylskåpet!

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback