Skojade bara, hade ett till på lager ! (TIDSINSTÄLLT-INLÄGG)

Till 3-4 personer (brors på hur stora man gör dom, det räcker gott o väl till 5 personer, är så mäktigt):

1 burk lättkesella
4 dl hallon
en skvätt socker om man vill
5 digestive kex

Om hallon är frysta, tina dom först.
Blanda kesella, hallon och socker om man nu villl ha det.
Smula sönder kexen, för hand eller i maskin.
Ös lite kesellahallonblandning i botten på formen,
varva sedan med kex o hallonblandning.

In i frysen.. ca 2-3 timmar?
Låt stå framme 10 minuter innan servering!

Jättegod och rääättså nyttigt i alla fall :)













Snart är jag hemma från Österrike, hoppas ni saknat mig..
Men det kan ni ju inte gjort? För jag har ju uppdaterat varje dag :(
Men hoppas ni saknar min närvaro lite i alla fall.. Annars blir jag lissen i ögat!

Hoppas ni haft en bra vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback