.. saker du inte visste om mig (TIDSINSTÄLLT-INLÄGG)

  • Jag hatar programmet stargate atlantis
  • Jag är beroende av lypsyl
  • Jag har en enorm samling av lypsyl, dessutom (tänkte visa upp bild en dag, ett bevis på min enorma samling liksom)
  • Jag brukar säga "asså så" i meningar, och det stör mig, kan dock inte hjälpa det
  • Jag gillar färgen lila - på kläder, på tavlor, nagellack, lila lypsyl kanske? Jag gillar allt i lila
  • Jag älskar att äta pumpakärnor, som jag skalar själv, dock går läpparna sönder av allt salt :(
  • Jag älskar ris.. jasminris helst och soya från Kina på det..mm..
  • Jag haaatar att handla när det är mycket folk i affärerna, då alla är sega och ivägen
  • Jag hatar folk som går framför mig och går sakta
  • Jag håller andan när jag möter någon när jag är ute och går ifall denne person luktar illa eller liknande
  • Jag tycker gamla gummor och gubbar är söta
  • Jag hatar touchtelefoner, tackar gud att min mobil har tangentbord, dock är jag inte särskilt förtjust i den, heja nokia 3330!
  • Jag gillar att bugga, hade gärna velat gå ett par kurser, om jag får med mig någon
  • Jag är beroende av Farmville (spelet på facebook :D)
  • Jag är expert på att hålla mig, kan typ gå en hel dag utan att jag kissar (typ i skolan, har smått toalettfobi)
  • Jag kan bli väldigt arg och irriterad ifall jag inte får mat när jag är hungrig
  • Jag har en slags tvångstanke när jag borstar tänderna, jag börjar aalltid i nederkäken, vänster, jobbar mot höger. Sen tar jag vänster uppe och jobbar bort mot höger



Ska utöka denna listan så småning om :)
Nu är det såhär kära vänner, mina tidsinställda inlägg är slut.... Tyvärr, ledsen, sorry, förlåt!!! Hoppas ni kan förlåta mig höhö.
Kommer förmodligen att, eller inte förmodligen, jag KOMMER att blogga på söndag (27/2) med all säkerhet.
Hoppas ni haft en kanon vecka, för det har jag nog med haft!

Vi hörs snart, på realtime inläggs :D Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback