Godmorgon!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mitt nya nagellack
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov :)
Vad gjorde du för 15 min sedan: åt frukost
Det sista du sa högt: KOM HIT FELIX!
Det senaste någon sa till dig: Godnatt älskling (Naaw :p)
Vad har du druckit idag: kaffe
Vad var det senaste du åt: ägg
Vad var det senaste du köpte: nagellacket igår
Vad är det för färg på din ytterdörr: röd
Vad är det för väder hos dig nu: grått, trist och kallt
Godaste glassmaken: chooklad såklart!!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, rätt luddig grej asså
Sover du tungt: Ibland
Drömmer du mardrömmar: Händer väl
Trivs du med ditt jobb: Åhja att vara arbetslös.. eller oj, mellan två jobb är najs
Favoritklädsel: myskläder!
Favoritlåt just nu: jag vill vara din, margareta!
Vad ser du om du tittar till höger: en kamin
Vad gör dig glad just nu: värmen från kaminen :D
Vad ska du göra härnäst: ta lite mer kaffe och en alvedon
Höger eller vänsterhänt: Vänster!
Humör just nu: Varken glad, ledsen eller arg. Är neutral haha.
Favoritgodis: Sånadär körsbär, gärna lite gamla med så de blir hårda :)
Kläder just nu: mjukisbyxor och en överstor tshirt
Sommarplaner: fasen.. det har jag inga ännu
Hur många kuddar sover du med: 3 är det i sängen, varav jag sover med 2
Spelar du något instrument: har spelar klarinett, gör inte längre
Morgon eller nattmänniska: båda
Vad är viktigast för dig: Vet inte
Är du kittlig: Som fasen, speciellt under fötterna, men de kanske man inte borde skriva här?
Snarkar du: Vet faktiskt inte, tror inte det. Om jag är snorig kanske
Stjärntecken: Stenbock, om man nu inte räknar med de löjliga ändringarna?
Äckligaste insekten: Larver och annat slajmigt
Längtar du mest efter just nu: Tillbaka till min varma säng :D


Kommentarer
Postat av: Mattiserica

Nice site, keep up the good work!

2011-08-05 @ 11:16:17
URL: http://mattiserica.blogoom.com
Postat av: Stephaniemat

Thank you :)

2011-08-30 @ 18:18:34
URL: http://stephaniesmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback