Åh nej, en lista!



ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: nej
2. Är du lycklig?: ja
3. Är du uttråkad?: sådär
4. Är du ledsen?: nej
5. Är du italienare?: inte vad jag vet                                                   
6. Är du cool?: fruktansvärt!
7. Är du från Irland?: njaee
8. Är du snygg?: duger!



ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej
2. Har du någon gång blivit sårad?: har väl alla
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? joda
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: ne, jag har sagt det
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: ja
6. Har du haft en hemlig beundrare?: men hur ska den vara hemlig om jag vet det? hm. så svar: vet inte :D
7. Är du kär?: yes :)
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: jo, det vill jag nog, vet inte än, får se hur det artar sig :D




TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: hade aldrig bilddagboken, så får väl säga lunarstom :D
2. Hår eller ögon?: ögon
3. Katter eller hundar?: hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: få bästa vänner
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-cola
6. Pengar eller lycka?: lycka då, poetiskt
7. Dag eller natt?: dag..kanske
8. Msn eller mobil?: mobil



 TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? har aldrig smitit hemifrån :p
2. Brutit nåt?: nej, ingenting
3. Gjort nåt du ångrar?: har jag säkert
4. Hoppat Bungee Jump?: japp
5. Ljugit för någon du tycker om?: ja.
6. Ätit en hel tårta?: haha nej
7. Gjort bort dig offentligt?: vet inte, har jag kanske
8. Gråtit när ett husdjur dog?: ja
9. Velat försvinna?: nej



SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: mamma
2. Telefonsamtalet du fick: Jonataaan
3. Personen du var med: gammelmormor
4. Roligaste grejen som hänt: äsch kommer inte på någon. har nog haft rätt tråkigt idag.
5. Personen du smsade: Jonatan
6. Personen du tänkte på:
7. Du skrev till på myspace: har ingen myspace
8. Du kommenterade: de var väl nått på facebook
9. Du tillbringade natten med: Enklaste frågan hittills? :p
10. Du kramade: gammelmormor :p



woho! första listan avklarad, känns helt klart...bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback