Kommer inte på nån rubrik.

FREDAG! Gött :)  

När det är fredag tycker jag att man ska laga något mer "avancerat". Det är typ det helgen är till för. God mat!
Visst det kan väl vara gott med en köttfärssås på en fredag, men jag gillar att laga något jag lagt ner mer tid på på en helg. Hade lite planer på kycklinggryta med paprika och bacon idag. Eller om det blir en fläskfilé istället för kycklingen. Får se vad andra hälften säger :p Haha. Som vanligt kommer det komma ut recept och bilder. Men troligtvis imorgon, får se. Inte så många som läser på bloggen över helgen ändå. Undra ifall det är för att det är helg eller för min dåliga uppdatering? Hmm..

Jaha vad ska jag mer dela med mig av för intressant information. Jag tror jag håller på att bli sjuk. Roligt värre. Idag ska jag med mamma o helghandla, vaaaarför måste hon göra det på fredag eftermiddag då det är såå mycket folk på Maxi? Men snäll som jag är så följer jag med. Dock hatar jag det, jag hatar allt folk inne på Maxi som är så virriga, går sakta och är allmänt i vägen. Bah!


Måste lägga in en bild, för visst är inlägg utan bilder extremt tråkiga?

Oj vilket inlägg imponerande. Någon som vill att jag ska dela med mig av någon annan intressant information eller förslag på en awesome maträtt? Skriv gärna en kommentar :D
För övrigt håller jag på med en gryyym lista! En "detta visste du inte om mig"-lista! Helgrym är den.

Det var allt för nu! Håll utkik, något kan dyka upp näääär som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback