Helg



Idag är det fredag. Idag blir det inget bloggande. Idag ska jag på julfest, det är därför.

Återkommer imorgon! Då blir det nog fläskfilé med paprika och bacon!

Ha en trevlig fredag allihopa.


Ni får några bilder att glo på istället :)


En Fille


En Fille ligger och myser på en renfäll


Lite puss


En balbild, den finaste bilden av alla


Lite bullar


Kompisar


Mmm tigerpudding.. ska berätta hur man gör detta goda nån dag


Bild från Thailand.. hade inte varit fel att vara där nu


Dildoparty en gång i tiden. Man ska faktiskt känna på nästippen, för den är känslig,
säger de som kan, sådeså!


Alexandras första lagliga utgång ;)


Nathalie och jag <3


Amanda gjorde sushi och bjöd oss tjejer, en gång för tusen år. Saknar det.


Jag och Mandy, detta var nog en kväll när vi kollade på en grymt dålig bio. På Grand, haha.


Jag och Sandra åker skridskor, att jag kunde gå med på dethär? :o


Hahaha denna bilden är hur fin som helst.


Mmm gulasch.. Brun jag är förövrigt, haha ne verkligen ej.


Dags för skidor snart.. Ah längtar! Jag och Johanna på bild.


Världens bästa bror

Så nu får ni inte mer bilder.
Som sagt ha en trevlig fredag.





Kommentarer
Postat av: amanda

Awww, mina sushis!! Vill du att jag ska gästblogga om hur man gör äkta svensk sushi? ;)

Jag mår fin fint! Tiden rullar på så sjukt snabbt!

Älskar att du och Sandra matchar era skridskokläder riktigt fint!

Hoppas allt är bra med dig också! :)

Kramar och pussar

2010-12-13 @ 03:32:05
URL: http://dcliving.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahahahaha kommer du ihåg filmen korken??

2010-12-14 @ 20:14:09
URL: http://rockcitywankers.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback